2017´s roligaste jobb!

Jag letar alltid efter nya utmaningar och gillar att hitta på nya saker! Som florist har jag provat jobba i många olika butiker eftersom jag gillar variation och lära mig nya saker! Därför blev jag extra glad när jag blev förfrågad att vara med och styla med blommor vid en fotografering, åt Love by Emelie som också visade sig vara ett repotage till en tidning med! Jag hade en halvtimma på mig innan solen gick ner, det livesändes på instagram och repotaget fotades.. ingen tid att planera bara köra! Utan att alls veta hur/ om det skulle funka blev resultatet jättevackert! Det blev möjlighet till en till styling på gravidfotografering senare på hösten som finns filmad här! Det är de roligaste utmaningen jag kan komma på från förra året! :) Vad är din roligaste utmaning 2017?!
 
 
 
 
 
 
 
Blomstyling till fotografering nr 2, gravidfoto i skogsmiljö!
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sara Ekman:

så kul!! :)

Svar: Ja :) Kul med nya sätt att skapa!! :))
heartsparkle.blogg.se

Kommentera här: