Lissabon

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En vecka går alldeles för fort. Men gött ändå att lomma bort och se något nytt!! Lissabon var vårigt varmt nu! 16-20 grader, solen allra bäst.. :) Mycket livlig trafik, överflöd av fik med plockmat och mumsiga bakverk, shopping och pittoreska gränder med kaklad vacker historia, som jag vill se mer av snarast! Jag blev helt klart kär! Gillar alla färgglada vackra hus!! 😍
 Att få Lyssna på Moojis satsanger och träffa 1500 andra likasinnade var fantastiskt med. Tar med mig ett ännu större lugn hem, tillit och livets totalitet ^^ Och en nyfunnen själavän Som jag ska träffa där snart igen, när det blivit lite varmare!! Wihu!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 MADDISENJ.SE:

Vilka härliga bilder du bjuder på!

Svar: Tack!! Jag älskar bilder! :)
heartsparkle.blogg.se

Kommentera här: