Konsten att städa!

Jag fick ett boktips av min kusin när vi pratade i början på året!
Precis efter jul då man bara vill slänga ut allt pyssel och fira nyår med nytt och frächt hem.
Såå detta tips kom perfekt! Jag är redan ganska bra på att slänga ut gamla saker men kan alltid bli bättre..
Jag tror det snor ens energi om man har stökigt eller gamla saker liggandes.
Så here we go, ska börja läsa med spänning och se vad det resulterar i!!!
 
 
Jag har för övrigt i dag varit på klädbibblan-efter att jag var på vanliga bibblan och lånade denna.
Hittade kuliga kläder som jag får ha i 4 veckor! Ett par solbrillor till resan, ett linne en blus och en långärmad.
Det är såå perfekt att kunna låna kläder i stället för att shoppa nytt jämt som lätt blir liggandes osv osv...
Bra för miljön sinnet och ordningen i garderoben, win win win lixom!
 
Nöjd!
 
Godnatt!!
 
 "Målsättningen med att få ordning på torpet måste vara att få till stånd den typ av livsstil du helst vill ha." 

Kommentarer:

1 Elina:

Jag älskar att slänga grejer! :D haha

Svar: Tack!!! :') Jag fotar med en Canon 6d tillsammans med ett 24-70mm objektiv! <3

Svar: Hehe vad kul, jag med :P Så skönt!! Rent och behagligt! Ok tack!!!
heartsparkle.blogg.se

Kommentera här: